Doprava a Platba
Můžete si vybrat z následujících způsobů doručení:
- Česká pošta garantuje doručení balíku přímo do ruky a na vámi uvedenou adresu následující pracovní den po podání zásilky. O doručování balíku budete informováni přes SMS i e-mail.
- V případě, že vás doručovatel nezastihne, zanechá ve vaší poštovní schránce lístek. Zásilka bude uložena na dodací poště po dobu 7 dnů. Poté bude odeslána zpět k nám.
- Během těchto 7 dnů však můžete požádat poštu o opakované doručení zásilky či prodloužení úložní doby.
- Vaše zásilka bude doručena na kteroukoli z 2600 pošt nacházejících se na území ČR, kde bude připravena k vyzvednutí již následující pracovní den po expedici z našeho skladu. O tomto termínu budete informováni e-mailem. Tato služba je oblíbená všemi, kteří nejsou k zastižení na jednom místě, nebo nemohou převzít balík během pracovní doby. Česká pošta vás o doručování balíku bude prostřednictvím SMS a e-mailu informovat již v den podání.
- Vyberte si, na kterou poštu chcete svou objednávku doručit. Tam bude uložena po dobu 7 kalendářních dnů, poté bude odeslána zpět k nám. Během těchto 7 dnů však lze požádat poštu o prodloužení úložní doby.
- Vaše zásilka bude doručena na jedno z více jak 120 výdejních míst České pošty. Na speciálně označených výdejnách „Balíkovnách“ dostanete svůj balíček rychleji než na běžné přepážce a dobírku budete moci vždy zaplatit kartou. Zásilku může vyzvednout i třetí osoba. Stačí, když bude znát jméno a kód pro vyzvednutí zásilky.
- Potřebujete prodloužit úložní dobu Vaší zásilky? Můžete to provést velice snadno. Jakmile se bude blížit ukončení úložní doby Vašeho balíku v Balíkovně, zašleme Vám avízo s odkazem do aplikace Změna doručení online. Po jeho zakliknutí se úložní doba automaticky prodlouží ze 7 na 15 dní.
- Společnost DPD vám zboží přiveze rychle a spolehlivě kamkoli v ČR – domů i do zaměstnání. Balík vám bude dodán následující den poté, co ho expedujeme ze skladu. Doručení probíhá v pracovní dny mezi 8.00–17.00. O doručování zásilky budete informování den předem prostřednictvím SMS zprávy nebo e-mailu.
- V den doručení obdržíte interaktivní SMS nebo e-mail s 3hodinovým upřesněním času předání. Pokud vám termín doručení nebude vyhovovat, můžete jej změnit odpovědí na SMS.
- Vaše zásilka bude doručena na jedno z více jak 1250 výdejních míst. Na speciálně označených výdejnách „dpd Pickup“ Je možnost uložení balíku až 7 kalendářních dní. Zásilku může vyzvednout i třetí osoba. Stačí, znát pouze kód pro vyzvednutí zásilky. Většina poboček má otevřeno alespoň jeden den o víkendu.
- Vaši objednávku můžete vyzvednout na naší kamenné prodejně na adrese Dělnická 244 Kladno nebo na Lezecké stěně Kladno. Jakmile je zboží připraveno, budeme Vás kontaktovat prostřednictvím e-mailu a sms.
Objednávku můžete uhradit následujícími způsoby:
Poskytovatel platební brány, společnost ComGate Payments, a.s. https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267